Nabízíme

Vedení účetnictví (podvojné účetnictví)
 

  • zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí (účetní deník, hlavní kniha, evidence pohledávek a závazků, evidence majetku)
  • vyhotovení přehledů dle potřeb klienta
  • zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení
  • účetní poradenství
  • příprava podkladů pro kontroly
  • zastupování na úřadech
  • zpracování vnitropodnikových směrnic
  • zpracování odpisových plánů
  • zpracování účetnictví dle středisek

 

Vedení daňové evidence (jednoduché účetnictví)

 

  • zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí (peněžní deník, nepeněžní deník, evidence pohledávek a závazků, evidence majetku)
  • vyhotovení přehledů dle potřeb klienta
  • zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení
  • účetní poradenství
  • příprava podkladů pro kontroly
  • zastupování na úřadech


Vedení mzdové a personální agendy
 

  • kompletní zpracování mezd malých a středních podniků
  • přihlášení / odhlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovně a OSSZ
  • měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a OSSZ
  • výplatní pásky
  • příprava příkazu k úhradě (mzdy, daň z příjmů, zdravotní pojištění, sociální zabezpečení, zákonné pojištění)
  • roční zúčtování daně z příjmů zaměstnance
  • roční vyúčtování daně z příjmů fyzických osob a daně vybírané srážkou
  • evidenční listy
  • mzdové listy
  • příprava podkladů pro kontroly 

 

 

Zpracování daňových přiznání

 

  •  přiznání k dani z příjmů fyzických osob
  • přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • přiznání k dani z přidané hodnoty
  • přiznání k dani silniční
  • přiznání k dani z nemovitostí
  • přiznání k dani z převodu nemovitostí
  • přiznání k dani darovací
  • přiznání k dani dědické
  • daň z příjmů právnických osob 

 

Mimo účetní práce můžeme nabídnout i speciální služby a administrativní služby:

 

Navíc možno sestavit i další reportovací tabulky (např. vývoj odpisů, stav zaměstnanců, mezd, přírůstek/úbytek všech složek majetku).


Supervize Vašeho účetnictví v případě vedení ve Vašem účetním programu.


Pravidelné týdenní zasílání sald pohledávek, závazků.


Zpracování a zadávání bankovních příkazů dle pokynů klienta.

V případě chybějících dokladů napíšeme seznam a kontrolujeme dodání dokladů.

 

Dle dohody provádíme svozy dokladů u našich klientů.

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení